Nakłady przedsiębiorstw na promocję w sieci rosną.

Przedsiębiorstwa coraz więcej rozdysponowują na reklamę w sieci. Analitycy alarmują, iż to mogą być pieniądze zaprzepaszczone, bo duża ilość kampanii nie będzie wystarczająco dostosowana do potencjalnego odbiorcy. To, że formy są tak agresywne, irytują, i dają względnie niską skuteczność. Jednakże firmy coraz silniej stawiają na reklamowanie się w internecie. W przybliżeniu 80% dyrygujących budżetami reklamowymi planuje powiększyć wydatki na reklamę w sieci kosztem innych kanałów. Dobrze zaplanowana kampania musi być dostosowana do profilu odbiorcy, bez względu na jej formą. Cały czas rosną inwestycje reklamowe przede wszystkim branży farmaceutycznej. Dla całego rynku Unii Europejskiej przewidywany jest trwały wzrost.

Fundatorem powyższego newsa była agencja social media hotchili.pl, oferująca aplikacje na facebooka oraz tworzenie stron internetowych.